Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, November 16, 2009

40.a day in 2012

sudahkah anda menonton filem ni??kalo belum, pegi sekrg!! hehe..baru je menonton bersama encik kekasih semalam..seat penuh smpai depan screen okeh! seb baik kitaorg dtg awal dn sempat membeli tiket pada kedudukan yg selesa..hehe..thankx to encik kekasih kerana bijak mengatur waktu.haha..muaahhs!

cerita yg pada saya tak tercapai oleh akal utk kita pikir benda2 mcm ni akan jadi..perfect disaster okeh!walaupun pd hakikatnya kita tak boleh lari dari hari 'pengakhiran' dunia..nauzubillah..

filem ni penuh dgn kejutan, dag dig dug di dalam dada..haha.sgt suspen, scene sumer mcm real, dan mcm dibawa ke dlmnya..smpai tido td termimpi2..adehhh laaa..hehe..ada jugak babak yg sedey sgt esp yg melibatkan hal2 kekeluargaan mcm ayah n anak..

but the most important thing here is about the ship @ bahtera..wujudkah?mungkin filem ni ilham dari benda yg benar yg kita sendiri tatau kewujudannya..hmmm..

cukup lah saya membebel ni..da mula ngantuk balik padahal baru je bgn td.hehe..sok kene bgn awal,mau antar adik ke skolah.jadi supirman pulak..haha..nite sumer!

2 comments:

atan said...

lama gile citer ni...2 jam 30 minit!

Wazie Wahidah said...

korg bedua mmg sweet couple la. hehe.. ble nk kawen ni? :)

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com