Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, September 18, 2009

4.cerita kek ulang tahun, kad ulang tahun dan kad raya dari encik kekasih.

dear diary,

pagi semalam, katanya encik kekasih nk bertolak selepas subuh dari perlis ke johor tp setelah 2 jam subuh berlalu baru encik kekasih sampai di depan rumah saya. [lepas subuh la sgt..huhu] mama ada bg sikit kuih muih utk emak encik kekasih..kata mama kpd saya, nah ni bg mak mertua awak..hehe..moga kata mama sebut2 mak mertua tu masin la..yehaaa~!

saya sedikit hangin pasal encik kekasih ckp bertolak pas subuh maksudnya dlm pkl 7 sepatutnya da smpai depan umah saya. tp pkl 8 lebih baru ketibaan encik kekasih saya sambut dgn majuk sikit..haissshh asyik majuk je kan..padahal umur da suku abad. muahaha..

rajuk saya tak panjang! sbb encik kekasih bg saya kek ulang tahun, kad ulang tahun dan kad raya..ohh! sgt terkejut..ingatkan tahun ni da tade kek lagi utk saya..terima kasih encik kekasih!!

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com