Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, December 28, 2009

63.penang..with encik kekasih=)

kawan kawan.

anda semua sihat?

skema la pulak. hihi..

okeh, entri lepas saya ada cerita pasal saya pegi kenduri my bestfriend. lepas tu saya dan encik kekasih meneruskan perjalanan kami ke pulau..pulau membawa maksud ke seberang lah. hehe

dgn berpandukan GPS yg tak berapa betul (smapai kene hon dgn kereta kain akibat bawa kereta ke kiri dan kanan..hikhik), kami pun menyibukkan diri menunggu giliran utk naik ke feri dgn elizabeth skali. elizabeth atau nama manjanya eliz merupakan madu saya..uwaaaa! iaitu kereta encik kekasih.wekk!

agak lama tunggu giliran nk naik feri, dalam setengahjam jugak la.tp berbaloi baloi..hehe..pasal first time naik feri dgn encik kekasih..i love ue syg...hehe. menikmati keindahan laut dari ats feri, smbil snap2 pica dan kebetulan terserempak pulak dgn kwn2 yg pegi jugak wedding aishah..hehe..

lepas tu, dgn mengharungi kesesakan bandar penang, smpai la kami di plaza gurney. it was my first time smpai sini. sgt besar waaaa,,,depan laut plak mall ni..mmg cantik cuma takde kesempatan nk amik angin kt tepi laut ni.maybe next time laaa..

encik kekasih berhajat nk cari kasut baru. dan saya pulak menjeling2 handbag Guess.. tapi tade yg berkenan pulak. heeee..melepas encik kekasih nk belanja saya. oh saddddd~~

last2, kitaorg pulang dgn tgn kosong sbb apa yg dicari tade yg berkenan di hati..hehehe! smpt menjamu selera di McD..yummyyy!

itu sahaja lah..heee!

4 comments:

Sharinginfoz said...

ramai2 seronok..

Jom Tudung Ariani

Jom Beli Alat Tulis

cikwa said...

yana fur nak pg jugak naik feri nie..haizad baru jer blk dr ujalan2 penang last week pun cite naik feri gak!huhu!

cik yana said...

sharingonfoz

ramai2 mmg best! =)

cik yana said...

fur

try la pegi penang..naik feri..
best tauuu!
hehe=0

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com