Followers

Tuesday, January 5, 2010

71.awal bgn?


hello hello!

selamat pagi Malaysia (perggghh mcm satu malaysia baca blog saya ni..kui kui kui!)

awal kan saya bgn arini? haaa..tau tak sbb ape..

pagi2 td mama kejut ckp na,nnt lap lantai kat dapoq tu..bawah peti ais, baawah kabinet tu abis banjir..

tau tak ape sbb??

sbb tgh proses mencuci peti ais lg satu..h0h0..perggghh peti ais yg ni, bahagian beku tu cuma tinggal lubang sebesar cawan je..semua da jadi ais..haha..nk sumbat pape pun da tak bleh..so caranya kene tutup suis peti ais tu utk cairkan air tu..T________T

mcm ni ke cara semua org cuci peti ais? weeeee!

2 comments:

atan said...

ini cara yang pelik.

cik yana said...

kat umah mak cuci mcm mane?? hehe

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com