Followers

Wednesday, March 3, 2010

97.salah satu azam tahun baru.

salah satu azam tahun baru telah tercapai. boleh tgk kt senarai azam azam ni.muahaha.


tau tak yg mana satu dah tercapai??


haaaa..


saya da berani drive!! kagum tak? kagum tak?


hehe..mmg penakut sgt nk drive, tp bila keadaan memaksa, kita akan jadi berani. setuju kan?



the biggest fear is to face the fear itself!


p/s: dua daripada azam azam tersebut telah tercapai ; berani drive dan juga dpt kerja.
yg satu lg insyaAllah coming soon.supriseeee!!! =)
 cuma pasal DIET tu je..arrgghh! tekanan!
oh..esok saya akan drive ke office..sorang2 ..sbb encik kekasih pegi khusus.hope semuanya selamat..aminnn=)






4 comments:

sasha* said...

haha keep it up yana.diet?kurus je tgk *confuse

A W E E N N Y E said...

bagus-bagus.good luck.memang sgalanya kena berani.cuma saya paling penakut naik roller coster d genting.hahaha

cik yana said...

sasha

haha..tu gmbr dari leher ke ats je..yg berketul2 di bawah ni, ade lg...hehe

cik yana said...

aween

hehe..mmg kena beranikan diri dok kt tmpt org..hehe..naik roller coster ok lg..takut naik yg solero shot tu..eh ye ke nama tu..hehe..yg tinggi pastu trus turun dgn lajunya tu..heee..takut takut,

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com