Followers

Monday, June 14, 2010

120.redha.

salam dan hye!

usia cincin di jari manis i baru 2 hari. selama 2 hari ni, tak jemu2 i tgk, belek, tilik dan perkataan yg sewaktu dengannya..hehe..rasa mcm tak percaya yg i dah menjadi separa milik dia.hehe..ada pulak separa?? :)

mcm tajuk entri ni, REHDA. byk benda yg i nak, i rancang, i harap dlm majlis ni tak menjadi...kebanyakkannya la..semua tak perfect mcm yg i nak. i know, takde apa yg perfect. cuma i terkilan sbb i da rancang sebaik mungkin. mungkin ni ujian utk i. i REDHA.

entri2 lepas ni nnt i akan ceritakan benda2 yg buat i ckp, REDHA je la..apapun, i bersyukur, majlis dah selamat berlansung..alhamdulillah..:)

nk tgk gmbr2 lain, find it at my FB account.search for Liyana Ahmad Sofri ya..promote jab..hehe:)

jumpa lg and take care!

4 comments:

llizam said...

redha. insyaALLAH pasti ada hikmahNYa. ^^

tp, u sudah cukup gorgeous d hari pertunangan yang bersejarah buat diri cik yana.

http://llizam85.blogspot.com/2010/06/adikku-si-leftenan-muda.html

cik yana said...

tu la..semua yg jadi pasti ada hikmah..:)

tq illizam:)

Iz said...

Cantik!!
Tp kenapa mata nampak sembam?
Tak cukup tidur ni.. =)
Nway, congratulation!

cik yana said...

@Iz

yup..mlm tu mmg tak leh tido..hehe..pk mcm2 :) neway, tq iz:)

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com