Followers

Friday, May 20, 2011

191.lapan.

smlm sampai pukul 7 mlm i stay kt ofis dgn kwn i..buat apa?

hantaran punya pasal la! heheh..akhirnya dah siap 2 bekas hantaran tu..kwn i yg byk buat..i tgk je..sbb 6 bekas lg lepas ni i kene buat sendiri..huaaaaa..hrp tangan ni berseni mcm tgn kwn i :) tak payah preview dulu la kot eh? heee!

lepas tu i minta dia tunjukkan satu contoh kotak yg siap dihias..kotak ni i plan nk letak kt meja beradap nnt..so sape yg dok situ dpt la kecuali pengantin ye..hehe..so maybe mak & abah encik kesayangan dan dua org lg la yg akan dpt..ternganga2 mulut i masa nk siapkan baki lg 3 kotak tu..ahaha..maklum la, mana penah i pegang gam tembak semua tu..smpai melecur la jugak skit..huuuu..takpe la demi majlis..:)



2 comments:

Syeeda Sobbihi said...

selamat membuat hantaran! :)

Darling Aween said...

seronoknya ada gambar..awn sampai tak ambil gambar sbb buat hantaran dalam keadaan tak sihat.... happy for u

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com